Підшипник 2206 2RS (1506) CX POLAND
Умови доставки
-
Нова пошта
-
Укрпошта
-
Самовивіз
Умови оплати
-
Післяплата (При отриманні замовлення)
-
Безготівковий розрахунок з ПДВ (ЮР особам)
-
Картками Visa та Mastercard онлайн
-
Оплата на картку
-
Передоплата за реквізитами
-
Увага! Зображення товару наведено для ознайомлення і в окремих випадках може відрізнятися від фактичного вигляду виробу.
Високоякісна продукція, сертифікована за міжнародними стандартами ISO
Гарантовано чесна ціна без зайвих переплат
Максимальна наявність на складі, мінімальні терміни доставки під замовлення
Кваліфіковані консультації технічних фахівців
Високий рівень обслуговування та миттєва реакція на ваші потреби
Опис товару
Підшипник 2206 2RS (розмір 30x62x20)
Виробник: CX
Тип підшипника: Кульковий радіальний дворядний
Внутрішній діаметр: d= 30мм.
Зовнішній діаметр: D= 62ммм.
Ширина: B= 20мм.
АНАЛОГИ: 1506 2RS, 2206-2RS-TVH FAG, 2206 EE G15 SNR, 2206 E 2RS1 TN9 SKF, 2206 2RS TNG NSK


Основні розміри і робочі характеристики
| d | 30 mm | Внутрішній діаметр |
| D | 62 mm | Зовнішній діаметр |
| B | 20 mm | Ширина |
| Cr | 15.900 N | динамічна вантажопідйомність, радіальна |
| C0r | 4.650 N | Статична вантажопідйомність, радіальна |
| Cur | 295 N | Перевтома, радіальний |
| nG | 6.800 1/min | Гранична частота обертання |
| ≈m | 265 g | Вага |
Приєднувальні розміри
| da min | 35,6 mm | Мін. діаметр заплечика вала |
| Da max | 56,4 mm | Макс. діаметр заплечика корпусу |
| ra max | 1 mm | Макс. радіус галтелі |
Габаритні розміри
| rmin | 1 mm | Мін. розмір монтажної фаски |
| D2 | 53,3 mm | Діаметр кромки на зовнішньому обручку |
| d2 | 37,3 mm | Діаметр кромки біля внутрішнього кільця |
Діапазон температур
| Tmin | -20 °C | Мін. робоча температура |
| Tmax | 100 °C | Макс. робоча температура |
Коефіцієнти для розрахунків
| e | 0,25 | Початкове значення Fa/Fr може бути різним. Значення коефіцієнтів X та Y |
| Y1 | 2,54 | Динамічний коефіцієнт осьового навантаження |
| Y2 | 3,93 | Динамічний коефіцієнт осьового навантаження |
| Y0 | 2,66 | Статичний коефіцієнт осьового навантаження |