Підшипник 4T-LM300849/LM300811 NTN

Високоякісна продукція, сертифікована за міжнародними стандартами ISO

Гарантовано чесна ціна без зайвих переплат

Максимальна наявність на складі, мінімальні терміни доставки під замовлення

Кваліфіковані консультації технічних фахівців

Високий рівень обслуговування та миттєва реакція на ваші потреби
Опис товару
Підшипник 4T-LM300849/LM300811 (розміри 40,987x67.975x17.5)
Виробник: NTN
Тип підшипника: конічний роликовий радіально-упорний
Внутрішній діаметр: d= 40,987 мм.
Зовнішній діаметр: D= 67.975 мм.
Ширина: B= 17.5 мм.
Аналоги: KLM300849-LM300811 FAG, 4T-LM300849/LM300811 NTN, LM300849/11 FERSA, LM300849/300811 PFI, LM300849/300811 TIMKEN, AUDI 113517158B, MERCEDES-BENZ 0009804202, NISSAN 40215-50W00, VOLKSWAGEN 113187185B, VOLKSWAGEN 113517158B, 8719254 SAAB, 0019812905 VAG, 0019813805 VAG, 0019813905 VAG, 0089815805 MERCEDES-BENZ, 0089816005 MERCEDES-BENZ, 0089816205 MERCEDES-BENZ, LM300849/811 Q SKF
Технічні характеристики
РОЗМІРИ
d |
40.987 mm |
Діаметр отвору |
---|---|---|
D |
67.975 mm |
Зовнішній діаметр |
T |
17.5 mm |
Загальна ширина підшипника |
d 1 |
≈ 55.4 mm |
Діаметр плеча внутрішнього кільця |
B |
18 mm |
Ширина внутрішнього кільця |
C |
13.5 mm |
Ширина зовнішнього кільця |
r 1,2 |
min. 3.6 mm |
Радіус кута внутрішнього кільця |
r 3,4 |
min. 1.5 mm |
Радіус кута зовнішнього кільця |
a |
13.741 mm |
Відстань до точки тиску |
РОЗМІРИ ПОТРУ
d a |
max. 47 mm |
Діаметр упору вала |
---|---|---|
d b |
min. 53.5 mm |
Діаметр упору вала |
D a |
min. 61 mm |
Діаметр упору корпусу |
D a |
max. 61.5 mm |
Діаметр упору корпусу |
D b |
min. 64 mm |
Діаметр упору корпусу |
C a |
min. 3 мм |
Упор корпусу — осьовий простір на великій бічній поверхні/з обох боків зовнішнього кільця |
C b |
min. 4 мм |
Упор корпусу — осьовий простір на маленькій бічній поверхні/з обох боків зовнішнього кільця |
r a |
max. 3.6 mm |
Радіус буртика |
r b |
max. 1.5 mm |
Радіус буртика |
ДАНІ РОЗЧЕТА
Базове значення динамічного навантаження | C |
53.6 kN |
---|---|---|
Базове значення статичного навантаження | C 0 |
58.5 kN |
Граничне стомливе навантаження | P u |
6.3 kN |
Стандартна швидкість |
8000 r/min |
|
Максимально допустима швидкість |
9 500 r/min |
|
Розрахунковий коефіцієнт | e |
0.35 |
Розрахунковий коефіцієнт | Y |
1.7 |
Розрахунковий коефіцієнт | Y 0 |
0.9 |
Маса підшипника |
0.24 кг |