Оплата та доставка

Доставка

Шановні клієнти:

  • Надсилання товару в день замовлення. За умови, якщо замовлення Ви оформили до 16:00, відправка здійснюється в цей же день.
  • Доставка товару по Україні протягом 1-3 робочих днів
  • Надсилання товару здійснюємо компанією Нова пошта та Укрпошта. Доставку товару оплачує покупець післяплатою. Ціни на сайті вказані без урахування доставки.
  • Швидка покупка БЕЗ реєстрації. Для зручності ми розробили форму швидкого замовлення. Якщо Ви з якоїсь причини не хочете реєструватися або у Вас просто немає на це часу, але є необхідність терміново замовлення, Ви можете придбати товар через форму швидкого замовлення. В цьому випадку знижка не надається.
  • Оформити замовлення можна за телефоном. Наш менеджер приймає замовлення до 18.00 та відправляє товар на доставку. Відправлення товару здійснюється щодня крім суботи та неділі.
  • Разом з товаром покупець отримує товарний чек або видаткову накладну.

Способи доставки:

  • Нова Пошта. Безкоштовно при вартості замовлення від 10000 грн. Доставка кур'єром або у відділення по тарифам "Нової Пошти".
  • Укрпошта. Доставка до відділення по тарифам "Укрпошти".
  • Самовивіз. Товар можна забрати самовивозом з нашого магазину/складу.

Оплата

Способи оплати:

  • Пром-оплата.
  • Післяплата. Оплата при отриманні товару за тарифами "Нова Пошта".
  • Оплата на рахунок.
  • Готівкою. Оплата готівкою можлива при самовивозі.
  • Безготівковий розрахунок (ЮР особам). Рахунок виставляємо після оформлення та узгодження замовлення.
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay.
  • Онлайн-оплата заказа через корзину сайта.
  • Переказ на карту банку. Реквізити для переказу відправляємо після оформлення та узгодження замовлення.
  • Оплата за реквізитами. ПДВ, %: 20

Возврат товару

Компанія "Promtehimport.com.ua" піклується про свою професійну репутацію та робить все, щоб ви залишилися задоволеними нашою співпрацею. Ми працюємо в рамках чинного законодавства України, тому у разі виникнення будь-яких спірних питань керуємось саме ним.

У Покупця є законне право зробити повернення товару (або обміняти на аналогічне), якщо він не підійшов йому за якимись об'єктивними критеріями. Однак зробити це потрібно не пізніше ніж за 14 днів після покупки. Це гарантує “Закон про захист прав споживачів”.

Товар можна повернути у тому випадку, якщо:

  • він не був у використанні (товаром належної якості вважається той, який зберіг товарний вигляд та споживчі якості. Покупець має право повернути його (або зробити обмін) протягом 14-ти днів з моменту покупки);
  • є заводські ярлики та пломби;
  • у наявності документ, що підтверджує купівлю чи товарний чек;
  • товар не потрапляє до категорії товарів, які не підлягають поверненню (товар, який недоукомплектований чи несправний, відноситься до категорії товару неналежної якості).

Зверніть увагу!

Повертати товар потрібно лише у повній комплектації. Продавець може розглянути вимогу про повернення/обмін товару тільки якщо покупець надасть:

  • Письмову заяву із зазначенням причини повернення товару.
  • Паспортні дані Покупця, номер картки, на яку буде зроблено повернення (із зазначенням ПІБ).
  • Товарний чи фіскальний чек, що підтверджує покупку.

Особливості обміну товару на аналогічний

У тому випадку, якщо Покупець захоче обміняти товар на аналогічний, але його немає у продажу, він має право придбати будь-який товар за такою ж ціною. Також він може розірвати договір та повернути назад усі кошти. Якщо покупцю обмін у пріоритеті, але на даний момент товару немає, він має право обміняти на новий при першій поставці. Завдання Продавця - поінформувати Покупця про постачання товару на день його надходження. Повернення грошей відбувається протягом 7 днів з того моменту, як Продавець отримає повернення (на підставі Закону України “Про захист прав споживачів”).